Ken je mij? Jaarverslag 2018

Ken je mij? In onze stad leven veel kwetsbare Amsterdammers die soms nauwelijks worden gezien. Soms maken zij zichzelf onzichtbaar, omdat het te pijnlijk of te moeilijk is om anderen aan te spreken. En soms kijken we als stadgenoten weg, omdat we ons niet goed raad weten met hun situatie. Wat doet De Regenboog Groep voor deze groep mensen? In ons jaarverslag over 2018 lees je niet alleen over ons beleid en de uitkomsten ervan. Maar ook over hoe mensen elkaar via De Regenboog Groep hebben leren kennen. Want juist die ontmoeting vertelt veel over ons, ons werk en de opbrengsten. En daar zijn we enorm trots op.

jaarverslag 2018

We need your help! You can help by investing your time as a volunteer, by working with Amsterdam people with unusual stories. Or become a donor! Your money will be well spent on care for homeless people, aid for (former) addicts and people living in poverty or social isolation. You are always welcome to drop by and see how your money is spent.

Or why not buy one of the products from our online Gift Shop? A present for someone you know, perhaps. It's all contributing towards a better society. And that's great, isn't it?

Invest some time in another resident of Amsterdam and broaden your horizons. And feel good too about yourself too.

A decent life for all residents of Amsterdam. Help us achieve it by registering as a donor. We guarantee you'll feel good about yourself. And that can't be bad, can it?

Give someone a gift

Discover the unusual products in our online shop and give them to someone as a gift. Or donate an actual gift to a specific Regenboog project. Any of these things will make a difference to us!