Meeleven speciale editie: Ken Je Mij? (Jaarverslag 2018)

Deze keer hebben we Meeleven samen laten vallen met ons jaarverslag. Door een aantal hele krachtige ontmoetingen onder De Regenboog te tonen, laten we zien wat we teweeg brengen in de stad.

Kijk in dit nummer mee naar hoe mensen elkaar via De Regenboog Groep hebben leren kennen. Want juist die ontmoeting vertelt veel over ons, ons werk en de opbrengsten in 2018.

Lees deze Meeleven hier online:

Het hele jaarverslag lezen? Dat kan hier!

Meeleven eens per kwartaal ook in papier ontvangen? Stuur dan een mailtje naar skersten@deregenboog.org onder vermelding van "Ja, ik krijg graag Meeleven op de mat!"

We need your help, become a volunteer! You can help by investing your time and energy, by working with citizens of Amsterdam with unusual stories. Or become a donor! Your money will be well spent on care for homeless people, aid for (former) addicts and people living in poverty or social isolation. You are always welcome to drop by and see how your money is spent. Or why not buy one of the products from our online Gift Shop? A present for someone you know, perhaps. It's all contributing towards a better society. And that's great, isn't it?